Dossierbeheerder Bestaanszekerheid en Syndicale Premies

Op deze pagina:

    Publicatiedatum : 7/10/2024

    Doel

    Controleren & uitbetalen van syndicale premies, bedrijfspremies, VSOA-premies, bouwpremies en bestaanszekerheidvergoedingen door het opmaken van dossiers en communicatie met zones, fondsen, bedrijven en leden.
     

    Taakomschrijving

    • Uitbetalen van premies en bestaanszekerheidsuitkeringen op basis van de reglementeringen teneinde de rechten van de leden te vrijwaren.
    • Controleren van de door de dienst uitgevoerde betalingen.
    • Opmaken van infofiches teneinde de zones te informeren.
    • Verwerven en bijhouden van informatie m.b.t. de premies teneinde correct te kunnen werken.
    • Uitvoeren van diverse bijkomende werkzaamheden, zoals :
      • actualiseren van gegevens (adres, werkgever, rekeningnummer, sector…) in het AS 400-bestand / Anthea;
      • beantwoorden van vragen van de leden i.v.m. betalingen en/of reglementeringen;
      • geven van opleidingen aan de zone-medewerkers; geven van vormingen aan de militanten.

    Competentieprofiel

    Kennisvereisten

    • Bachelor diploma bij voorkeur in een financiële richting
    • Zeer grondige kennis Nederlands, grondige kennis Frans
    • Kennis over bestaanszekerheid, syndicale premies en werkloosheidsreglementering mooi meegenomen
    • Kunnen werken in een PC omgeving → grondige kennis Excel/Word/Powerpoint/AS400

    Functiespecifieke gedragscompetenties

    • Communicatie : schriftelijk en mondeling
    • Leervermogen
    • Nauwkeurigheid
    • Plannen en organiseren
    • Resultaatgerichtheid

    Kerncompetenties

    • Flexibiliteit
    • Klantgerichtheid
    • Samenwerken

    Aanbod

    • Een voltijdse arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur
    • Standplaats: Gent
    • Een aantrekkelijk loon met tal van bijkomende voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, vakantiegeld 100%,…)
    • Een professionele omgeving met een menselijke aanpak en zowel interne als externe contacten
    • Een aangename werksfeer
    • Een boeiende job met een afwisselend takenpakket
    • De mogelijkheid tot het uitbouwen van uw bestaande competenties via het volgen van opleidingen

    Plaats van tewerkstelling

    ACLVB Administratieve zetel

    Koning Albertlaan 95
    9000 Gent

    Hoe solliciteren ?

    Kies een ACLVB-secretariaat bij u in de buurt voor de beste service ::
    Of zoek uw secretariaat via de kaart