Medewerker personeelsdienst

Op deze pagina:

    Publicatiedatum : 14/4/2022
     

    Doel

    Bijdragen aan een volwaardig HR beleid door mee te helpen aan de uitwerking van de HR processen en de implementatie ervan te realiseren (o.a. competentiebeleid en functioneringsgesprekken), alsook het beheren & uitvoeren van de personeelsadministratie.
     

    Verantwoordelijkheid

    • T.a.v. de verwerkte informatie
    • T.a.v. de vertrouwelijkheid van personeelsgegevens
       

    Taakomschrijving

    • Ondersteunen personeels- en loonadministratie
    • Continuering bestaande HR projecten en opstarten nieuwe projecten. Dit houdt onder meer in:
      • Bijhouden competentieprofielen voor ieder personeelslid
      • Bijhouden functieomschrijvingen voor ieder personeelslid
      • Begeleiding en administratieve verwerking functioneringsgesprekken
      • Onthaalbeleid
      • Peter-meterschap
    • Implementeren, opvolgen, onderhouden & ondersteunen van geïnformatiseerde HR tools (tijdsregistratie, afwezigheidsregistratie, opleidingsaanbod, beheer persoonsgegevens, intranet, telefoonboekje, onkostenmodule; …).
    • Verstrekken van de nodige informatie aan medewerkers, leidinggevenden en derden teneinde een goede werking toe te laten. Dit houdt onder meer in:
    • Opstellen en aanmaken van rapporten voor diverse diensten & directie;
    • Beantwoorden van vragen van medewerkers inzake salaris & overige arbeidsvoorwaarden;
    • Up-to-date houden intranet;
    • Opstellen & up-to-date houden van handleidingen HR tools.

    Competentieprofiel

    Vaardigheden

    • Opdrachten zelfstandig en resultaatgericht kunnen uitvoeren
    • Vlotte communicatie met personeelsleden, hiërarchisch verantwoordelijken en directie    
    • Voortdurend werk- en communicatieprocedures evalueren en aanpassen
    • Kunnen inschatten wat de werkelijke behoeften zijn van de vraagsteller en vertalen naar de directie
    • Kunnen werken in een  pc-omgeving 

    Opleidingsniveau – ervaring

    Bachelor of master met minstens drie jaar ervaring.
    Bij voorkeur ervaring m.b.t. tot projecten rond competentiebeleid/functieomschrijvingen/ functioneringsgesprekken/onthaalbeleid).

    Vereiste kennis

    • Algemene principes van personeelsbeheer
    • Ervaring/kennis m.b.t. tot projecten rond competentiebeleid/functieomschrijvingen/functioneringsgesprekken

    Sociale instelling

    • Individuele problemen op discrete  wijze opvangen 
    • De nodige discretie m.b.t. personeelsbeheer en  - informatie in acht nemen.

    Taalkennis

    Goede kennis van het Nederlands en het Frans

    Aanbod

    • Een voltijdse arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur
    • Een aantrekkelijk loon met tal van bijkomende voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, vakantiegeld 100%,…)
    • Een professionele omgeving met een menselijke aanpak en zowel interne als externe contacten
    • Een aangename werksfeer
    • Een boeiende job met een afwisselend takenpakket
    • De mogelijkheid tot het uitbouwen van uw bestaande competenties via het volgen van opleidingen

    Plaats van tewerkstelling

    ACLVB Administratieve zetel

    Koning Albertlaan 95
    9000 Gent

    Hoe solliciteren ?

    Brief

    Koen De Jaeger
    Personeelsdirecteur
    Koning Albertlaan 95
    9000 Gent

    Kies een ACLVB-secretariaat bij u in de buurt voor de beste service ::
    Of zoek uw secretariaat via de kaart