Projectmanager gebouwen

Op deze pagina:

    Publicatiedatum : 10/12/2020
     

    Doel

    Instaan voor het onderhoud, de renovatie en de afwerking van de gebouwen van de ACLVB, zijnde kantoren en vakantiehuizen, door het opmaken en indienen van plannen en budgetteren, adviseren en coördineren van alle noodzakelijke werkzaamheden op technisch- en onderhoudsgebied.
     

    Taakomschrijving

    • Opmaken van plannen voor renovaties en projecten teneinde keuzemogelijkheden te hebben, het budget te kunnen inschatten en de werken goed te kunnen opvolgen oa  opmaken van plannen, plattegronden, meubeltekeningen, doorsneden en 3-D,opmaken van meetstaten voor grotere projecten.
    • Toezien op de planning, uitvoering en voortgang van de werkzaamheden en aangeven van gewenste correcties voor renovaties en projecten opdat deze binnen budget, binnen timing en technisch conform reglementering verlopen.
    • Opstellen van een draaiboek bij renovatie en projecten zoals bv huurgebouwen, kantoren  en vakantietehuizen, aanvragen nodige vergunningen (= omgevingsloket), opvragen van verschillende offertes bij aannemers en onderhandelen over de offertes en advies geven over een beslissing, budgetten opstellen en naleven.
    • Opstellen van beheersplannen voor het onderhoud van alle gebouwen en ander onroerend patrimonium teneinde de staat van de gebouwen te optimaliseren.
    • Nauwgezet waken en rapporteren over kwaliteit, budget en timing (kwaliteit van het plan, planning, opvolging budgetten en gepresteerde uren, facturatie, rapporten).
    • Grondige kennis van info over bouwmaterialen technieken ( sanitair, verwarming, ventilatie) en de regelgeving.

    Competentieprofiel

    Kennisvereisten

    • Bachelor diploma – richting Architectuur/Ingenieur Bouw
    • Grondige kennis Nederlands/Frans
    • Kennis van programma’s voor opmaken van plannen, tekeningen en 3D modellen (Archicad,…), werfopvolging (Letsbuild,…), het bewerken van beelden (Photoshop,…),…
    • Kunnen werken met Geopunt, Geonet, Inventaris Onroerend Erfgoed,…
    • Wetgeving ivm brandpreventie, toegankelijkheid, Bouwreglementen (ook per regio), Ruimtelijk Uitvoeringsplan, Bijzonder Plan van Aanleg

    Functiespecifieke gedragscompetenties

    • Analysevermogen
    • Nauwkeurigheid
    • Plannen en organiseren
    • Samenwerken
    • Resultaatgerichtheid
       

    Kerncompetenties

    • Flexibiliteit
    • Klantgerichtheid
    • Samenwerken

    Aanbod

    • Een voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur
    • Een aantrekkelijk loon met tal van bijkomende voordelen (bedrijfswagen ,GSM, laptop, maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, vakantiegeld 100%,…)
    • Een professionele omgeving met een menselijke aanpak en zowel interne als externe contacten
    • Een aangename werksfeer
    • Een boeiende job met een afwisselend takenpakket
    • De mogelijkheid tot het uitbouwen van uw bestaande competenties via het volgen van opleidingen

    Plaats van tewerkstelling

    Gent en Eke

    Hoe solliciteren ?

    Brief

    Koen De Jaeger
    Personeelsdirecteur
    Koning Albertlaan 95
    9000 Gent

    Kies een ACLVB-secretariaat bij u in de buurt voor de beste service ::
    Of zoek uw secretariaat via de kaart