Secretaresse/secretaris Brusselse regionale

Op deze pagina:

    Publicatiedatum : 1/6/2022

    Administratieve en logistieke steun geven aan de Gewestsecretaris en de verschillende medewerkers van de Regionale in het bijzonder in het kader van het beheer van hun projecten. We zoeken een gemotiveerde kandidaat die klantgericht kan communiceren, de beide landstalen beheerst en kennis heeft van de courante software toepassingen.
     

    Verantwoordelijkheden​

    Uitvoeren van algemeen secretariële en administratieve werkzaamheden:

    • Opstellen en versturen van briefwisseling
    • Telefonisch onthaal van de Regionale verzekeren
    • beheer agenda Gewestsecretaris
    • nota nemen en opstellen van proces verbaal van vergaderingen zoals o.a. Bureau BHG, Comité, e.a.
    • vertaling van documenten
    • voorbereiding en organisatie van het jaarlijks Brussels regionaal comité – onthaal aanwezigen, aanwezigheidslijst, organisatie van de stemming, …
    • organisatie van de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van de Brusselse regionale
    • de nodige reservaties maken voor vergaderingen en seminaries, uitnodigingen versturen, zaal lunch en , indien nodig hotel reserveren
    • Beheer website regionale
    • Helpen bij acties betogingen, stakingen, recepties, enz.
    • Aankoop bureaumateriaal voor de Regionale
    • Beheer onderhoud van toestellen Regionale (kopieertoestel, e.a.)

    Boekhouding

    • Betalingen Regionale uitvoeren
    • Boekhouding Regionale voorbereiden

    Mailingtool

    • Opstellen, vertalen en versturen van mailings voor de medewerkers van de Regionale

    Projecten regionale

    • Opstellen financiële verslagen projecten
    • Medewerking verlenen aan de verschillende projecten van de regionale
    • Lid van de Gendercommissie van de Regionale
    • Mailings versturen

    Ons aanbod

    • Een voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur
    • Standplaats: Brussel
    • Een marktconform loon met tal van bijkomende voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, vakantiegeld 100%, …)
    • Een professionele omgeving met een menselijke aanpak en zowel interne als externe contacten
    • Een aangename werksfeer
    • Een boeiende job met een afwisselend takenpakket 
    • De mogelijkheid tot het uitbouwen van uw bestaande competenties via het volgen van opleidingen

    Plaats van tewerkstelling

    ACLVB Brusselse Regionale

    Boudewijnlaan 8
    1000 Brussel

    Hoe solliciteren ?

    Brief

    Koen De Jaeger
    Personeelsdirecteur
    Koning Albertlaan 95
    9000 Gent

    Kies een ACLVB-secretariaat bij u in de buurt voor de beste service ::
    Of zoek uw secretariaat via de kaart