Secretariaatsmedewerker Front Office / Back office Halle-Vilvoorde

Op deze pagina:

    Publicatiedatum : 14/10/2019
     

    Doel

    Bieden van een kwaliteitsvolle individuele dienstverlening en correct betalen van de werkloosheidsuitkeringen en diverse premies aan de leden door het onthalen, informeren en ondersteunen van de leden aan het loket en via telefoon, door het opstellen en verwerken van de dossiers en door het voorbereiden, betalen en corrigeren van de uitkeringen en premies.
     

    Taakomschrijving

    • Onthalen, informeren en adviseren van de leden aan het loket en via telefoon, teneinde een optimale individuele dienstverlening te bieden aan de leden.
    • Opstellen, verwerken en opvolgen van werkloosheids- en brugpensioendossiers, teneinde bij te dragen aan een correcte en tijdige betaling van de werkloosheids- en wachtuitkeringen.
    • Voorbereiden en verrichten van betalingen van werkloosheidsuitkeringen en specifieke premies voor de leden van de zone binnen de vastgelegde termijnen, teneinde tijdige en correcte betalingen te waarborgen.
    • Actueel houden van het ledenbestand, teneinde steeds over correcte en actuele gegevens te beschikken.
    • Verrichten van administratieve werkzaamheden en diverse werkzaamheden inzake syndicale werking, juridische en sociale dienstverlening ter ondersteuning van de organisatie.
    • Zich op de hoogte houden van de evoluties in de wetgeving en regelgeving op basis van ontvangen informatie, interne opleidingen en zelfstudie.

    Competentieprofiel

    Kennisvereisten

    • Bij voorkeur niveau A1 (optie sociaal zekerheidsrecht/arbeidsrecht)
    • Over de nodige kennis beschikken betreffende wetgeving werkloosheid, sociale zekerheid,...
    • Vlot en correct kunnen communiceren
    • Zich in het kennisniveau van de leden en afgevaardigden kunnen inleven
    • Kunnen inschatten wat de werkelijke behoeften zijn van de vraagsteller
    • Opdrachten zelfstandig en resultaatgericht kunnen uitvoeren
    • Kunnen werken met software toepassingen in een PC omgeving
    • Kennis van de Franse taal is een grote meerwaarde

    Functiespecifieke gedragscompetenties

    • Communicatie : schriftelijk en mondeling
    • Leervermogen
    • Luisteren
    • Nauwkeurigheid
    • Plannen en organiseren
    • Stressbestendigheid


    Kerncompetenties 

    • Flexibiliteit
    • Klantgerichtheid
    • Samenwerken

    Aanbod

    • Een voltijdse arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur
    • Een aantrekkelijk loon met tal van bijkomende voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, vakantiegeld 100%,…)
    • Een professionele omgeving met een menselijke aanpak en zowel interne als externe contacten
    • Een aangename werksfeer
    • Een boeiende job met een afwisselend takenpakket
    • De mogelijkheid tot het uitbouwen van uw bestaande competenties via het volgen van opleidingen

    Plaats van tewerkstelling

    ACLVB Asse

    De Vironstraat 28/0
    1730 Asse

    ACLVB Vilvoorde

    Stationlei 80 bus 1
    1800 Vilvoorde

    Hoe solliciteren ?

    Brief

    Koen De Jaeger
    Personeelsdirecteur
    Koning Albertlaan 95
    9000 Gent

    Kies een ACLVB-secretariaat bij u in de buurt voor de beste service ::
    Of zoek uw secretariaat via de kaart